Pojdi na prvo stran

Pojdi eno stran nazaj

O Zvezi Sonček

Zveza Sonček je skupina društev.
Društvo je skupina ljudi, ki imajo podoben cilj.
Zveza Sonček pomaga otrokom in
odraslim s cerebralno paralizo in
drugimi invalidnostmi.

soncek logo

Cerebralna paraliza je bolezen možganov.
Zaradi te bolezni imajo ljudje težave
z gibanjem, govorjenjem in požiranjem.

Zveza Sonček je:

– neprofitna, to pomeni, da ne dela za dobiček,

– nevladna, to pomeni, da ni del vlade,

– nepolitična, to pomeni,
da ni povezana z nobeno politično stranko,

– socialno podjetje, to pomeni,
da pomaga ljudem in
ne dela za dobiček.

Denar, ki ga Zveza Sonček zasluži,
porabi za dobre stvari
:

– plače zaposlenih,

– stroške za delovanje,

– pomoč ljudem z invalidnostjo.

V Zvezi Sonček je več kot 4000 ljudi.

To so:

– osebe s cerebralno paralizo in
drugimi invalidnostmi,

– njihove družine,

– strokovnjaki, ki pomagajo.

Zveza Sonček obstaja od leta 1983.
Najprej so bila društva na Gorenjskem,
v Mariboru in Ljubljani.

Danes je v Zvezo Sonček vključenih
15 regijskih društev
.
Regijsko društvo je društvo,
ki deluje na istem območju.
(na primer na Gorenjskem, Koroškem, v Prekmurju).
Vključena so tudi društva za pomoč otrokom in
športno društvo. Obstaja tudi klub z imenom Sončkov klub.

Zveza Sonček sodeluje z različnimi državami.

Zveza Sonček deluje na treh področjih:

– socialno varstvo,

– zdravstvo,

– kultura.

Zveza Sonček pomaga ljudem z invalidnostmi.
Zveza Sonček omogoča
socialno vključevanje vseh ljudi.
Cilj Zveze Sonček je, da bi vsi ljudje imeli
enake možnosti in da bi bili del družbe.
Pri tem ni pomembno,
kakšne so njihove sposobnosti.

Zveza Sonček pomaga ljudem z invalidnostmi
na več načinov
:

– Zveza Sonček organizira vodenje, varstvo in
zaposlitev pod posebnimi pogoji.
To je posebna oblika zaposlitve.
Namenjena je osebam z oviranostmi.
Delo poteka v prilagojenem okolju,
kjer je več pomoči in razumevanja.

– Zveza Sonček pomaga pri življenju v
skupinah ali v prilagojenih stanovanjih.

– Zveza Sonček nudi osebno asistenco.

– Zveza Sonček organizira rehabilitacijo,
počitnice in prevoze.
Rehabilitacija je pomoč po
bolezni ali poškodbi. Človek vadi hojo, govor,
gibanje in druge stvari.
Tako postane bolj samostojen in
lažje opravlja vsakodnevna opravila.

– Zveza Sonček omogoča različna izobraževanja.

Zveza Sonček želi, da bi:

– ljudje sprejemali drugačnost,

– zakoni pomagali vsem ljudem,

– ljudje z invalidnostmi sami ali s podporo
odločali o svojih pravicah,

– bilo dovolj denarja za podporne storitve,

– vsa društva v Zvezi Sonček bila med seboj povezana,

– Zveza Sonček uspešno sodelovala z drugimi državami,

– Zveza Sonček delovala dobro in uspešno.

Ime organizacije:
Sonček – Zveza društev za cerebralno paralizo Slovenije, so.p.
(krajše: Zveza Sonček)

Sedež organizacije in naslov za pošiljanje pošte:
Rožanska ulica 2, 1000 Ljubljana

Lokacija uprave:
Kamniška ulica 25, 1000 Ljubljana

Telefon:
+386 1 534 06 67

Spletna stran:
www.soncek.org

Regijska društva Zveze Sonček:
www.soncek.org/drustva/

Elektronska pošta:
zveza@soncek.org

Predsednik organizacije:
Iztok Suhadolnik

Podprite nas s prostovoljnim prispevkom

Dodajte kamenček v mozaik lepšega sveta – pomagajte otrokom in odraslim s cerebralno paralizo in drugimi oviranostmi.

Skip to content