Pojdi na prvo stran

Pojdi eno stran nazaj

Osebna asistenca

Osebna asistenca je pomoč ljudem. 
Pomaga jim, da so neodvisni, aktivni, da sodelujejo v družb.
Namen osebne asistence je, da vsi ljudje polno 
in učinkovito sodelujejo v družbi. 
Do osebne asistence imajo pravico ljudje, 
ki imajo ovire pri različnih stvareh.

Pogoji za osebno asistenco so:

  • človek ima ovire in potrebuje pomoč
  • človek je državljan Republike Slovenije ali tujec, mora pa živeti v Sloveniji
  • človek je star od 18 do 65 let
  • človek živi ali želi živeti sam
  • človek potrebuje pomoč najmanj 30 ur na teden. 

Za več informacij pokličite Brigito Mikša Konc na številko 051 248 130
ali pišite na elektronski naslov osebna.asistenca@soncek.org

Pokličite ali pišite. 
Povedali vam bomo o pravici do osebe asistence.
Povedali vam bomo o izvajanju oseben asistence.
Pomagali vam bomo najti osebnega asistenta ali asistentko.
Program osebne asistence se financira iz javnih sredstev.

Skip to content