Osebna asistenca je pomoč ljudem.
Pomaga jim, da so neodvisni, aktivni, da sodelujejo v družb.
Namen osebne asistence je, da vsi ljudje polno
in učinkovito sodelujejo v družbi.
Do osebne asistence imajo pravico ljudje,
ki imajo ovire pri različnih stvareh.

Pogoji za osebno asistenco so:
- človek ima ovire in potrebuje pomoč
- človek je državljan Republike Slovenije ali tujec, mora pa živeti v Sloveniji
- človek je star od 18 do 65 let
- človek živi ali želi živeti sam
- človek potrebuje pomoč najmanj 30 ur na teden.
Za več informacij pokličite Brigito Mikša Konc na številko 051 248 130
ali pišite na elektronski naslov osebna.asistenca@soncek.org.

Pokličite ali pišite.
Povedali vam bomo o pravici do osebe asistence.
Povedali vam bomo o izvajanju oseben asistence.
Pomagali vam bomo najti osebnega asistenta ali asistentko.
Program osebne asistence se financira iz javnih sredstev.
