Zagovornik načela enakosti opozarja,
da morajo biti informacije o volitvah dostopne tudi v lahkem jeziku.
Informacije potrebujemo, da se lahko odločamo
Informacije omogočajo večjo vključenost ljudi z ovirami.
Demokrati
V stranki Demokrati si prizadevamo za pravično, varno in vključujočo Slovenijo. Verjamemo, da mora imeti vsak človek možnost dostojnega življenja.
Zavzemamo se za:
– dostopno in kakovostno javno zdravstvo za vse,
– podporo družinam, starejšim in ranljivim skupinam,
– nižje davke in pošteno plačilo za delo in
– spoštljiv dialog in sodelovanje med ljudmi.
Podpiramo enake možnosti za osebe z invalidnostmi ter ukrepe,
ki omogočajo:
– samostojnost, podporo in polno vključevanje v družbo.
Če bomo podpirali en drugega, bomo uspeli.

SD
Pomemben del programa je mir.
Socialni demokrati želijo, da se ljudje počutijo varno in da jih prihodnost ne skrbi.
Zavzemajo se za trajen mir in za spoštovanje človekovih pravic.
Pomembno se jim zdi sodelovanje z drugimi državami v Evropi.
Želijo tudi zaščititi ljudi pred visokimi cenami hrane, naravnimi nesrečami in posledicami podnebnih sprememb.
V programu ima pomembno mesto tudi razvoj.
Socialni demokrati želijo, da ima vsak človek možnost za delo in učenje.
Podpirajo znanje, izobraževanje in nove ideje.
Želijo več dobrih in varnih delovnih mest po vsej Sloveniji.
Zavzemajo se za pravične davke.
Dobro življenje pomeni dobro in dostojno življenje za vse.
Socialni demokrati želijo, da ima vsak človek dostop do zdravnika in do zdravstvene oskrbe.
Želijo krajše čakalne vrste in boljše javno zdravstvo.
Zavzemajo se za dobro in dostopno šolstvo ter boljše pogoje za učitelje.
Pomembna jim je tudi varna starost in dostojne pokojnine.
Posebno pozornost namenjajo otrokom in odraslim s posebnimi potrebami.
Nadaljevali bodo s podporo vključevanju otrok s posebnimi potrebami v vrtce, šole in skupnost.
To pomeni, da so skupaj z drugimi otroki in dobijo potrebno pomoč.
Socialni demokrati želijo tudi več programov za preprečevanje nasilja.
Poskrbeli bodo za več varnih prostorov in namestitev za ljudi s posebnimi potrebami, ki so žrtve nasilja.
Vsak mora dobiti pomoč.
Socialni demokrati verjamejo, da so mir, razvoj in blaginja povezani.
Brez miru ni razvoja.
Brez razvoja ni dobrega življenja.
Brez dobrega življenja ni miru.
Zato želijo dogovor o prihodnosti Slovenije.
Dogovor, ki vključuje vse ljudi in spoštuje vsakega posameznika.
Program Socialnih demokratov je namenjen vsem.
Njihov cilj je, da nihče ni pozabljen in da ima vsak možnost za varno in dostojno življenje.

Mi, socialisti
Mir| Delamo družbo, v kateri ne kupujemo orožja in opreme za pobijanje ljudi. Ljudem v drugih državah pomagamo in jih obravnavamo kot enakopravne.
Nasprotujemo izkoriščevanju in izsiljevanju.
Podnebje| Delamo družbo, v kateri je ohranjanje okolja pomembnejše od denarnega bogastva.
Ščitimo naravo in prostor in nasprotujemo njunemu uničevanju. Namesto z avtomobili se moramo tisti, ki se lahko, voziti z avtobusi, vlaki in kolesi.
Draginja | Delamo družbo, v kateri se stvari proizvajajo zato, ker jih ljudje rabijo, ne zato, ker želi nekdo s tem zaslužiti.
Delamo družbo, v kateri plače, pokojnine in socialni prejemki omogočajo dostojno življenje.
Javno zdravstvo | Delamo družbo, v kateri je zdravstvo javno in so čakalne vrste minimalne.
Za obisk zdravnika in za vse stvari, ki jih nekdo potrebuje, da je lahko zdrav in da kljub oviranosti živi dobro in dostojno, ne sme nihče plačati iz žepa.
Gospodarstvo | Delamo družbo, v kateri bogati prispevajo več, revni pa manj.
Delavec ne sme biti suženj šefa, ampak z njim enakopraven, saj brez njegovega dela ni proizvedeno nič.
Enakost | Delamo družbo, v kateri biti drugačen, oviran ali nenavaden ne pomeni biti izključen.
Vsi ljudje imamo enake pravice in moramo biti obravnavani kot enakovredni. Nihče ne sme živeti slabše zaradi svoje drugačnosti.

Levica in Vesna
Stranki Levica in Vesna smo se povezali,
ker vemo, da sta povezani tudi socialna pravičnost in ekološka vzdržnost.
Socialna pravičnost pomeni enakost in solidarnost med ljudmi.
Ekološka vzdržnost pomeni, da skrbimo za naravo.
Zavzemamo se, da ima vsak človek pravico do dostojnega, varnega in mirnega življenja.
Zavzemamo se za urejeno:
– zdravstvo,
– dolgotrajno oskrbo,
– socialno varnost.
Pomembno nam je,
da lahko vsi ljudje živimo čim bolj samostojno in vključeni v družbo.
Pomembno je, da imamo podporo, kadar jo potrebujemo.
Verjamemo v solidarnost in pravičnost:
– da delo omogoča dostojno življenje,
– da so stanovanja dostopna in
– da varujemo okolje in
mir, saj brez miru ni varnosti.
Demokracijo razumemo kot prostor,
kjer ima vsak glas pomen
in kjer ni nihče ni izključen.

RESNI.CA
V programu naše stranke so tri glavne točke:
1. PROTI KRAJI DENARJA
Politiki in druge uradne osebe v Sloveniji
vsako leto ukradejo 3,5 milijarde evrov.
Zato zdravstveni sistem ne deluje,
ceste propadajo,
ljudje imajo majhne plače,
ni denarja za pokojnine in tako naprej.
2. SUVERENIZEM
Državljane bi vprašali o njihovih željah glede
mednarodnih organizacij (EU, NATO in podobno).
3. NIZKI DAVKI
Zavzemamo se, da se plača dvigne tako,
da se zniža davke in prispevke.
Podpiramo tudi znižanje DDV in nižje cene v trgovinah.
Tako ostane ljudem več denarja.
Ko ostane ljudem več denarja, lahko kupijo več stvari.
Ko ljudje kupijo več stvari,
država na prijazen način pobere več davka.
Naš slogan je MOČ LJUDEM.

Gibanje Svoboda
Naša hiša je Slovenija.
Hiša stoji na štirih trdnih temeljih.
Prvi temelj je prijaznost.
To pomeni:
– da so ljudje v hiši drug do drugega prijazni,
– da je vsem prijetno in toplo,
– da imamo dobre plače in poštene pokojnine,
– da ima vsak svojega zdravnika in
– da vsak otrok hodi v varno in dobro šolo.
Drugi temelj je izobilje.
Uspešno gospodarstvo v hiši pomeni poln hladilnik in pogrnjeno mizo. Pomeni, da ljudje najdejo delo, ki jih veseli, in so pri tem zadovoljni.
Tretji temelj je znanje.
Tisto, ki raste iz radovednosti in nam daje pogum,
da stopimo iz hiše v svet in odkrivamo nova obzorja.
Četrti temelj je varnost.
V naši hiši se mora vsak počutiti varno, cenjeno in sprejeto.
Z drugimi državami in z drugimi hišami se moramo povezovati, med seboj spoštovati in skupaj delati za mir.
Našo skupno hišo smo zadnja štiri leta dograjevali in prenavljali.
Radi bi dokončali začeto delo.
Prišli prav do strehe. Do tja, kjer se začenja svobodno nebo.

