Pojdi na prvo stran

Pojdi eno stran nazaj

Sneguljčica in sedem palčkov

Dragi bralci in bralke.

Branje je pravica vsakega človeka.

Nekateri ljudje težko berejo in

potrebujejo lahko branje.

Tukaj lahko najdete pravljico

Sneguljčica in sedem palčkov.

Napisana je lahkem branju.

Hitro kliknite na pravljico,

Na koncu pravljice je pobarvanka.

Pravljico je v lahkem branju napisala Sara Flandja.

Sara je študentka Fakultete za socialno delo v Ljubljani.

Želimo vam veliko prijetnih trenutkov ob pravljici.

SNEGULJČICA IN SEDEM PALČKOV

Podprite nas s prostovoljnim prispevkom

Dodajte kamenček v mozaik lepšega sveta – pomagajte otrokom in odraslim s cerebralno paralizo in drugimi oviranostmi.

Skip to content