Pojdi na prvo stran

Pojdi eno stran nazaj

O Zvezi Sonček

O Zvezi Sonček

Tu najdete informacije o Zvezi Sonček in regijskih društvih.

Osebna asistenca

Osebna asistenca

Smo izvajalec osebne asistence. Pokličite nas!

Socialno vključevanje

Socialno vključevanje

Smo izvajalec te storitve. Pokličite nas!

Lahko je brati

Lahko je brati

Tu najdete priloge iz revije Sončnik. Napisane so v lahkem branju.

Volilna pravica ni kaprica

Volilna pravica ni kaprica

Borili smo se za volilno pravico za vse ljudi! Uspelo nam je!

Sneguljčica in sedem palčkov

Sneguljčica in sedem palčkov

Tukaj lahko najdete pravljico Sneguljčica in sedem palčkov. Napisana je lahkem branju.

Naroči Sončnik

Podprite nas s prostovoljnim prispevkom

Dodajte kamenček v mozaik lepšega sveta – pomagajte otrokom in odraslim s cerebralno paralizo in drugimi oviranostmi.

Skip to content